تعمیر دستگاه تولید آئروسل

تعمیر دستگاه تولید آئروسل

تعمیر دستگاه تولید آئروسل – تعمیر برد و قطعات الکترونیکی تجهیزات پزشکی در کلینیک تخصصی دیجی برد زیر نظر کارشناسان مجرب صورت می گیرد.

ذرات آئروسل

ذرات معلق (PM) و بیوآئروسل ها (باکتری ها و ویروس ها) به شدت بر کیفیت هوای بیرون و داخل خانه تأثیر می گذارند. آنها یکی از عوامل خطر اصلی مرگ های زودرس، بستری شدن در بیمارستان و انتقال بیماری در سراسر جهان هستند. فناوری آئروسل  با قوانین فیزیکی حاکم، تکنیک‌ های اندازه‌ گیری و فناوری‌ های کنترل میکرو و نانو ذرات معلق در هوا سروکار دارد.

تکنولوژی آئروسل

فناوری پیشرفته آئروسل ، در سیستم های سنتز فاز گاز برای مواد کالا، و فرآیندهای پوشش مبتنی بر آئروسل و چاپ سه بعدی لوازم آرایشی  اسپری مو، اسپری های دئودورانت، عوامل کف کننده، اسپری ها و ضد آفتاب ها و غیره به کار می رود.

تجهیزات تمیز کننده هوا می توانند به کنترل ذرات آئروسل زنده یا غیرقابل دوام در فضاهای بسته کمک کنند. سیستم‌ های تهویه همراه با تجهیزات مناسب برای تمیز کردن هوا از جمله مهم‌ ترین عوامل مصرف انرژی در ساختمان هستند. تکنیک های بهینه سازی مناسب برای به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی آنها ضروری است.

بررسی اجمالی دستگاه آئروسل

دستگاه آئروسل ، یک تجهیز پزشکی نسبتا کوچک است که دارو های مایع را به بخار قابل استنشاق تبدیل می کند که در بیماری های تنفسی نظیر آسم کاربرد دارد ، کافیست بیمار به کمک یک ماسک دارو را تنفس کند.

دستگاه تولید آئروسل از یک گذرگاه جریان دارای ورودی و خروجی ، بخاری جهت گرم کردن مسیر جریان، یک منبع مواد برای تبخیر شدن ، یک دریچه برای باز کردن و ارتباط نزدیک بین منبع مواد و ورودی گذر جریان، منبع تغذیه ،شیر ، دستگاه کنترل برای کنترل تامین برق از منبع تغذیه به بخاری و شیر تشکیل می شود.

بررسی اجمالی دستگاه تولید آئروسل سری AMT

مولد اتومایزر آئروسل Atomizer aerosol generator سری ATM220 ، جهت تولید آئروسل های آزمایشگاهی به کار می رود. ATM220 به کمک یک منبع هوای فشرده خارجی مایعات مختلف را اتمیزه می کند.

دستگاه تولید آئروسل AMT226 ، از یک کمپرسور بی صدا تشکیل می شود که با بدنه فولادی ضد زنگ خود بسیار مناسب در صنابع مرتبط با اتاق تمیز می باشد. تنظیم دبی حجمی در AMT226 به کمک شیر سوزنی یکپارچه صورت می گردد.

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *